Tuesday, January 10, 2012

MUZIK DAN LANGKAH BERSATU

-dalam pahit ada manisnya-

baru dapat sebenarnya video ni_last year punya event

Bidang seni memang bidang yang aku minat giler. Aku sangat sukakan hiburan. Nyanyian memang bidang aku dari sekolah lagi. Tapi, tarian? huhh, tak tahu macam mana tetiba terperangkap dalam dancing ni. Semua start since masuk UKM. Dah aku minat kesenian, so aku join la sekreteriat kebudayaan kat kolej. Konon nya saja lah nak cuba sesuatu yang baru, asyik menyanyi je kan. So,gatal-gatal lah try tarian. Haaa..hamik kau.. Dah tak boleh nak keluar dah. Tiap performance and event kolej muka aku jugak dipanggil. Nak kata pro sangat menari, lintang pukang, kayu jugak. And boleh kata lahar jugak la menari. Layan jap gambar-gambar ni.

awesome asmaradana_college dinner

ada tatkala susah dan senang

bidang terjunku

ika_nik_faten_aku_mal_tim_lily


aminuddin baki dancer

 Ada banyak giler lagi sebenarnya gambar-gambar tarian aku walau baru setahun lebih sector ni. Tapi takkan semua aku nak public kan. Sikit-sikit sudah la :). Babai !

No comments: