Wednesday, January 11, 2012

BECAUSE OF YOU I'M STILL HERE

Assalamualaikum. Tiba-tiba malam ni terlintas nak hapdate belog sal someone yang sangat berharga bagi aku kat UKM ni sejak termimpikan dia petang tadi. Hehe. Aku start kenal dia time tahun 1. Tapi tak rapat pun time tu. Biasa-biasa je. Start aku rasa dia memang seorang yang sangat baik since sem 3 tahun 1 last year. Time tu aku ada satu masalah besar bagi aku. Masalah dengan kawan-kawan (group/geng) time tahun 1 dulu. Aku dipulau habis ngan geng aku tu atas sebab-sebab tertentu. Tak perlulah aku ingat lagi sal tu. Bazir karan je. Time tu aku rasa sangat berkeseorangan. Tiap malam menangis meratapi nasib sorang-sorang kat UKM. Berminggu-minggu aku buat semua sendiri. Pergi class sendiri, buat kerja sendiri, pergi makan sendiri. Hanya tuhan yang tahu perasaan aku time tu. 

Ceritanya bermula bila ada satu class ni macam biasa la ada asaimen berkumpulan yang perlu dibuat. Cari punya cari takde siapa pun pelawa aku tuk jadi ahli group dorang. Nak meleleh dah air mata time tu. Tambah-tambah lagi kawan paling rapat since orientasi buat-buat tak kenal aku and taknak pun ambik aku join group dorang even before tu dengan dia la selalu aku group. Sangat sedih and orang yang mengasihani aku waktu tu adalah beliau. Itu lah start kitorang jadi rapat. 

Aku sangat terharu bila dia berusaha carikan aku group waktu tu. Sampai last-last dia sanggup buang ahli group dia yang sedia aku tuk masukkan nama aku. Time tu aku rasa nak peluk je dia. Tapi memang taklah kan aku nak wat cam tu. Aku control la. Even dalam hati dah meleleh-leleh. Start pada tu aku banyak spend time masa ngan dia. Buat asaimen sama-sama study sama-sama. Aku takkan lupa peristiwa ni sampai bila-bila. Aku selalu terfikir if dia tak tolong aku waktu tu, dengan siapalah aku berkawan sekarang kan. Korang mesti tertanya-tanya siapa kan. TARAAAA~~~!! Ini lah dia orang nya. SITI AMINAH HASAN :)

Berikut adalah gambar-gambar sepanjang perkenalan kitorang. Ada banyak lagi, tapi bagi korang tengok yang ni pun kira bersyukur lah korang. Hehe. Layannn..


MYN_YAT
Comel kan dia. Sekali pandang ramai yang konpius which one dari sabah which one dari pahang. Korang ce teka. Hehe. Kadang-kadang kitorang iakan saja. Aku orang Pahang, beliau dari Sabah. Tak tahu kenapa ramai yang salah nilai tertukar asal kami. :)


bersama beliau jadi urusetia game cricket UKM
 Sweet memory time ni. Semua masalah hilang. Spend time lebih seminggu ngan beliau. Sejak time ni lah kami jadi sangat rapat. Mana ada myn mesti ada yatt. Mana ade yatt kadang-kadang jelah myn ada. Hehe. Kidding!

time program PRS UKM (jangan marah ye myn aku letak gambar ni hehe)
Apa-apa je problem dia lah orang pertama aku cari kat UKM ni. Sangat memahami and sporting! And good listener.

suprise party from her dll
 Sangat terharu dia salah seorang wat suprise birthday party untuk aku. Memang suprise. Seriously! Hadiah yang kau bagi tu, aku tak guna lagi myn. :)

good speaker :)
 Sesapa je yang dengar dia bercakap kompem terpaku ngan kebahasabakuan dia. Hehe. Sangat faham didengar coz sebijik-sebijik and jelas percakapannya. Sabah la katakan. Memang good speaker. If buat presentation memang best la.

konvensyen eumora mestilah dengan myn
 Budak yang kecil molek and sangat comel menjadi rebutan kolej ni. Hehe.

banyak persamaan
 Minat yang sama suka keluar join apa-apa program yang menyeronokkan, bukan formal. Jarang berlaku selisihan pendapat antara kitorang. Pendek kata memang sekepala!
myn lagi_kem al-azzhar
 Ada time susah and senang. Tak pernah pentingkan diri. Malahan lebihkan orang lain dari diri sendiri.


otak gila-gila thts my babe
 Dia sangat gila-gila. Thats my babe. Hehe. Sangat boleh masuk dengan aku. Aku selesa giler ngan dia. Sangat jujur. Tak hipokrit. I'm so lucky coz know you babe. :)


game bowling kelab fakulti
Walau dia tak bape pro main bowling (jangan marah :), tapi sebab aku die sanggup join, ikut aku, teman aku. Tapi dia main bowling sangat comel! Seriously. Kami sangat suka berbowling. Thats why she's my babe! Last sekali persamaan kami berkaroks. Dah suka karoks, mestilah suara sedap kan. Yup, suara dia best, sangat unik! Bila lagi kita nak berduet ni :) 

Ok lah korang. Hari pun da nak bertukar warna. Esok aku nak spend time Berhari-hari ngan beliau tanpa gangguan sesiapa. Better aku masuk tidur dulu. Hope esok semua berjalan lancar. Babai!

No comments: