Friday, March 30, 2012

I MISS U

Assalamualaikum. 
Hapdate belog usai siapkan 2 asaimen membunuh. Sepanjang 2 minggu ni hidup memang tak terurus. 
1st aku sibuk dengan tarian. Even practice tak lama, tapi tetap makan masa aku dengan hal yang lebih penting. Tapi, aku happy jep coz buat benda yang aku minat. Ni ada gambar sikit time performance tarian hari tu.

dengan laily howt ! :)

Maaflah. Tarian baru ni just pakai baju yang dah pakai time dinner abadi hari tu. Jadi, takda mood nak masukkan gambar yang sama. :)

laily lagi..control ayu siott ! hee

ni lah baju tarian yang dah penah pakai..

faten, my couch ! huh

Sebab tarian ni banyak jugak lah keje aku tertangguh. Asaimen jangan cerita lah beratur minta dibuat. Rasa nak nangis dugaan sem ni. Salah aku last sem heaven sangat. So, sem ni kena kerja keras sikit. sekarang tinggal satu je lagi asaimen. Yang lain tinggal tutorial dengan study for midsem n next final. Best of luck for me ! ok lah mau sambung berasaimen.. 
BABAI!

No comments: